master's thesis
Advertising rights in the context of consumer protection in the Republic of Croatia and European union

Petra Čavka (2015)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Čavka, P. (2015). Pravo oglašavanja u kontekstu zaštite potrošača u Republici Hrvatskoj i Europskoj uniji (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:353125

Čavka, Petra. "Pravo oglašavanja u kontekstu zaštite potrošača u Republici Hrvatskoj i Europskoj uniji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:353125

Čavka, Petra. "Pravo oglašavanja u kontekstu zaštite potrošača u Republici Hrvatskoj i Europskoj uniji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:353125

Čavka, P. (2015). 'Pravo oglašavanja u kontekstu zaštite potrošača u Republici Hrvatskoj i Europskoj uniji', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:353125

Čavka P. Pravo oglašavanja u kontekstu zaštite potrošača u Republici Hrvatskoj i Europskoj uniji [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2019 March 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:353125

P. Čavka, "Pravo oglašavanja u kontekstu zaštite potrošača u Republici Hrvatskoj i Europskoj uniji", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:353125