master's thesis
Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk

Željka Anđal (2015)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Anđal, . (2015). Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021715

Anđal, Željka. "Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021715

Anđal, Željka. "Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021715

Anđal, . (2015). 'Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 21 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021715

Anđal . Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2019 March 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021715

. Anđal, "Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021715