prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk

Anđal, Željka (2015)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Anđal, Ž. (2015). Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021715

Anđal, Željka. "Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021715

Anđal, Željka. "Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021715

Anđal, Ž. (2015). 'Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 06 August 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021715

Anđal Ž. Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2020 August 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021715

Ž. Anđal, "Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021715

Islandora Bookmark - Please login to use this feature