master's thesis
Impact analysis levels of useing individual on-line communication tool on consumer satisfaction with chosen destination

Ivana Vašarević (2016)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Vašarević, I. (2016). Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518008

Vašarević, Ivana. "Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518008

Vašarević, Ivana. "Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518008

Vašarević, I. (2016). 'Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518008

Vašarević I. Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2019 July 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518008

I. Vašarević, "Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518008