prikaz prve stranice dokumenta Strateška analiza poslovnog modela temeljenog na mrežnom marketingu
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Strateška analiza poslovnog modela temeljenog na mrežnom marketingu

Lekić, Sonja
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Lekić, S. (2015). Strateška analiza poslovnog modela temeljenog na mrežnom marketingu (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:638039

Lekić, Sonja. "Strateška analiza poslovnog modela temeljenog na mrežnom marketingu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:638039

Lekić, Sonja. "Strateška analiza poslovnog modela temeljenog na mrežnom marketingu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:638039

Lekić, S. (2015). 'Strateška analiza poslovnog modela temeljenog na mrežnom marketingu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 25 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:638039

Lekić S. Strateška analiza poslovnog modela temeljenog na mrežnom marketingu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2020 September 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:638039

S. Lekić, "Strateška analiza poslovnog modela temeljenog na mrežnom marketingu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:638039

Islandora Bookmark - Please login to use this feature