Skip to main content
Home
About repository
Contact
EN
HR
REPEFZG
Digital Repository - Faculty of Economcs & Business Zagreb
Browse
By Author
By Year
By Organizational unit
By Scientific field
By Object type
All documents
Advanced search
Upload
Search Term
Access restricted to students and staff of home institution
Request a copy
of the document
 
master's thesis
20
3
Use of music in emotional appeals
Lana Ožbolt (2015)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this item:
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:150591
Metadata
Title
Korištenje glazbe u emocionalnim apelima
Author
Lana Ožbolt
Mentor(s)
Ana Tkalac Verčič
(thesis advisor)
Abstract
Apeli koriste kako bi privukli pažnju i pozornost gledatelja oglasa te se na taj način daje prilika oglašivaču da uz kreativnost i domišljatost stvori oglas sa apelom koji će najbolje privući potencijalne kupce. U tom djelu dolazi do izražaja korištena glazba koja je predmet ovog diplomskog rada te je kao takva promatrana među ispitanicima u istraživanju „Koliko glazba utječe na emocionalne apele?“. Teoretsko definiranje oglašavanja i apela, dalo je odličnu podlogu za istraživanje empirijskog dijela rada. Istraživanje se temeljilo na uzorku od 78 ispitanika, u Zagrebu tijekom rujna 2015.godine. Primjer korištene ankete, kao i dobiveni rezultati interpretirani su u radu. Nadalje, kako bi se još bolje pokazao utjecaj glazbe na emocionalne apele provedeno je kvalitativno istraživanje u obliku fokus grupe, na uzroku od 10 ljudi. Ispitanici su trebali podijeliti svoja zapažanja i emocije gledajući oglase bez glazbe i potom sa glazbom. Pokazalo se kako je glazba utjecala na njihov doživljaj oglasa te izvora oglasa te kako im je izbor glazbe bitan obzirom da im može zaokupiti pažnju i kada aktivno nisu uključeni u gledanje oglasa.
Parallel title (English)
Use of music in emotional appeals
Committee Members
Ružica Brečić
(committee chairperson)
Morana Fudurić
(committee member)
Granter
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Place
Zagreb
State
Croatia
Scientific field, discipline, subdiscipline
SOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme type
university
Study level
graduate
Study programme
Business Economics
Academic title abbreviation
mag. oec.
Genre
master's thesis
Language
Croatian
Defense date
2015-09-28
Parallel keywords (Croatian)
emocionalni apel
glazba
marketinška komunikacija
Resource type
text
Access condition
Access restricted to students and staff of home institution
Terms of use
Note
Sažetak preuzet iz zaključka, ključne riječi dodijelio knjižničar.
URN:NBN
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:150591
Committer
Maja Tokić