prikaz prve stranice dokumenta Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji

Orešković, Anamarija (2016)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Orešković, A. (2016). Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:605135

Orešković, Anamarija. "Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:605135

Orešković, Anamarija. "Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:605135

Orešković, A. (2016). 'Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 05 June 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:605135

Orešković A. Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2020 June 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:605135

A. Orešković, "Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:605135

Islandora Bookmark - Please login to use this feature