master's thesis
Motives for consumer engagement in new product development in the eyewear industry

Anamarija Orešković (2016)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Orešković, A. (2016). Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:605135

Orešković, Anamarija. "Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:605135

Orešković, Anamarija. "Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:605135

Orešković, A. (2016). 'Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 17 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:605135

Orešković A. Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2019 July 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:605135

A. Orešković, "Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:605135