University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Bitanga, I. (2015). Strategija učenja iz neuspjeha u industriji distribucije i proizvodnje filmskog i televizijskog sadržaja Sjedinjenih Američkih Država (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244779
Bitanga, Iva. "Strategija učenja iz neuspjeha u industriji distribucije i proizvodnje filmskog i televizijskog sadržaja Sjedinjenih Američkih Država." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244779
Bitanga, Iva. "Strategija učenja iz neuspjeha u industriji distribucije i proizvodnje filmskog i televizijskog sadržaja Sjedinjenih Američkih Država." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244779
Bitanga, I. (2015). 'Strategija učenja iz neuspjeha u industriji distribucije i proizvodnje filmskog i televizijskog sadržaja Sjedinjenih Američkih Država', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 01 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244779
Bitanga I. Strategija učenja iz neuspjeha u industriji distribucije i proizvodnje filmskog i televizijskog sadržaja Sjedinjenih Američkih Država [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 November 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244779
I. Bitanga, "Strategija učenja iz neuspjeha u industriji distribucije i proizvodnje filmskog i televizijskog sadržaja Sjedinjenih Američkih Država", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244779