master's thesis
Analysis of factors influencing sourue credibility in an online environment

Barbara Vugec (2015)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Vugec, B. (2015). Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586802

Vugec, Barbara. "Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586802

Vugec, Barbara. "Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586802

Vugec, B. (2015). 'Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 22 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586802

Vugec B. Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2019 March 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586802

B. Vugec, "Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586802