University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Vugec, B. (2015). Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586802
Vugec, Barbara. "Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586802
Vugec, Barbara. "Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586802
Vugec, B. (2015). 'Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 10 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586802
Vugec B. Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 December 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586802
B. Vugec, "Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586802