prikaz prve stranice dokumenta Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju

Vugec, Barbara
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Vugec, B. (2015). Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586802

Vugec, Barbara. "Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586802

Vugec, Barbara. "Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586802

Vugec, B. (2015). 'Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586802

Vugec B. Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2020 September 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586802

B. Vugec, "Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586802

Islandora Bookmark - Please login to use this feature