master's thesis
Factors that influence green purchase intentions - the context of Croatian and Swedish consumers

Branka Dropulić (2015)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Dropulić, B. (2015). Čimbenici koji utječu na namjeru kupovine ekoloških proizvoda - kontekst hrvatskih i švedskih potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:892917

Dropulić, Branka. "Čimbenici koji utječu na namjeru kupovine ekoloških proizvoda - kontekst hrvatskih i švedskih potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:892917

Dropulić, Branka. "Čimbenici koji utječu na namjeru kupovine ekoloških proizvoda - kontekst hrvatskih i švedskih potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:892917

Dropulić, B. (2015). 'Čimbenici koji utječu na namjeru kupovine ekoloških proizvoda - kontekst hrvatskih i švedskih potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 17 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:892917

Dropulić B. Čimbenici koji utječu na namjeru kupovine ekoloških proizvoda - kontekst hrvatskih i švedskih potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2019 July 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:892917

B. Dropulić, "Čimbenici koji utječu na namjeru kupovine ekoloških proizvoda - kontekst hrvatskih i švedskih potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:892917