master's thesis
Social media as a destination marketing tool and its use by Croatian tourism organization

Nikola Jelić (2015)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Jelić, N. (2015). Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:973065

Jelić, Nikola. "Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:973065

Jelić, Nikola. "Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:973065

Jelić, N. (2015). 'Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 19 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:973065

Jelić N. Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2019 July 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:973065

N. Jelić, "Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:973065