prikaz prve stranice dokumenta Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija

Jelić, Nikola
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Jelić, N. (2015). Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:973065

Jelić, Nikola. "Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:973065

Jelić, Nikola. "Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:973065

Jelić, N. (2015). 'Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:973065

Jelić N. Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2020 September 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:973065

N. Jelić, "Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:973065

Islandora Bookmark - Please login to use this feature