University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Sopina, N. (2016). SPECIFIČNOSTI PRIMJENE DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518582
Sopina, Nikolina. "SPECIFIČNOSTI PRIMJENE DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518582
Sopina, Nikolina. "SPECIFIČNOSTI PRIMJENE DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518582
Sopina, N. (2016). 'SPECIFIČNOSTI PRIMJENE DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 09 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518582
Sopina N. SPECIFIČNOSTI PRIMJENE DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 December 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518582
N. Sopina, "SPECIFIČNOSTI PRIMJENE DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518582