master's thesis
PARTICULARITIES OF USING SOCIAL RESPONSABILITY OF MARKETING IN FAMILY BUSINESSES

Nikolina Sopina (2016)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Sopina, N. (2016). SPECIFIČNOSTI PRIMJENE DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518582

Sopina, Nikolina. "SPECIFIČNOSTI PRIMJENE DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518582

Sopina, Nikolina. "SPECIFIČNOSTI PRIMJENE DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518582

Sopina, N. (2016). 'SPECIFIČNOSTI PRIMJENE DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 21 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518582

Sopina N. SPECIFIČNOSTI PRIMJENE DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2019 March 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518582

N. Sopina, "SPECIFIČNOSTI PRIMJENE DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518582