master's thesis
Habits of use social networks from the aspect of business communications

Dina Brežnjak (2016)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Brežnjak, D. (2016). Navike korištenja društvenih mreža sa aspekta poslovnog komuniciranja (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:874104

Brežnjak, Dina. "Navike korištenja društvenih mreža sa aspekta poslovnog komuniciranja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:874104

Brežnjak, Dina. "Navike korištenja društvenih mreža sa aspekta poslovnog komuniciranja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:874104

Brežnjak, D. (2016). 'Navike korištenja društvenih mreža sa aspekta poslovnog komuniciranja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:874104

Brežnjak D. Navike korištenja društvenih mreža sa aspekta poslovnog komuniciranja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2019 July 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:874104

D. Brežnjak, "Navike korištenja društvenih mreža sa aspekta poslovnog komuniciranja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:874104