master's thesis
IMPACT OF CONSUMER RISK PERCEPTION CHANGE ON THE USED CAR MARKET

Domagoj Sabljak (2016)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Sabljak, D. (2016). Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:472478

Sabljak, Domagoj. "Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:472478

Sabljak, Domagoj. "Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:472478

Sabljak, D. (2016). 'Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:472478

Sabljak D. Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2019 March 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:472478

D. Sabljak, "Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:472478