prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila

Sabljak, Domagoj
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Sabljak, D. (2016). Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:472478

Sabljak, Domagoj. "Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:472478

Sabljak, Domagoj. "Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:472478

Sabljak, D. (2016). 'Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 05 October 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:472478

Sabljak D. Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2022 October 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:472478

D. Sabljak, "Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:472478

Please login to the repository to save this object to your list.