master's thesis
Acceptance of self-checkouts among Croatian consumers

Kristina Kljajić (2016)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Kljajić, K. (2016). Prihvaćenost samoposlužnih blagajni među potrošačima u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:801597

Kljajić, Kristina. "Prihvaćenost samoposlužnih blagajni među potrošačima u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:801597

Kljajić, Kristina. "Prihvaćenost samoposlužnih blagajni među potrošačima u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:801597

Kljajić, K. (2016). 'Prihvaćenost samoposlužnih blagajni među potrošačima u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 19 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:801597

Kljajić K. Prihvaćenost samoposlužnih blagajni među potrošačima u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2019 July 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:801597

K. Kljajić, "Prihvaćenost samoposlužnih blagajni među potrošačima u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:801597