prikaz prve stranice dokumenta Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda

Gašpar, Andreja
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Gašpar, A. (2016). Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645044

Gašpar, Andreja. "Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645044

Gašpar, Andreja. "Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645044

Gašpar, A. (2016). 'Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 23 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645044

Gašpar A. Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2020 September 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645044

A. Gašpar, "Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645044

Islandora Bookmark - Please login to use this feature