prikaz prve stranice dokumenta Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača

Palić, Ivana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Palić, I. (2016). Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:203615

Palić, Ivana. "Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:203615

Palić, Ivana. "Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:203615

Palić, I. (2016). 'Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 25 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:203615

Palić I. Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2020 October 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:203615

I. Palić, "Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:203615

Islandora Bookmark - Please login to use this feature