University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Josić, B. (2016). RAZVOJ MARKE SMJEŠTAJNOG KAPACITETA NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344286
Josić, Božica. "RAZVOJ MARKE SMJEŠTAJNOG KAPACITETA NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344286
Josić, Božica. "RAZVOJ MARKE SMJEŠTAJNOG KAPACITETA NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344286
Josić, B. (2016). 'RAZVOJ MARKE SMJEŠTAJNOG KAPACITETA NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344286
Josić B. RAZVOJ MARKE SMJEŠTAJNOG KAPACITETA NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344286
B. Josić, "RAZVOJ MARKE SMJEŠTAJNOG KAPACITETA NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344286