prikaz prve stranice dokumenta Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda

Ćurić, Anita
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Ćurić, A. (2016). Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982439

Ćurić, Anita. "Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982439

Ćurić, Anita. "Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982439

Ćurić, A. (2016). 'Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 09 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982439

Ćurić A. Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 March 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982439

A. Ćurić, "Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982439

Please login to the repository to save this object to your list.