University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Ćurić, A. (2016). Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982439
Ćurić, Anita. "Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982439
Ćurić, Anita. "Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982439
Ćurić, A. (2016). 'Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982439
Ćurić A. Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 September 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982439
A. Ćurić, "Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982439