master's thesis
Perceived benefits of private and manufacturer brands in the cosmetic product category

Anita Ćurić (2016)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Ćurić, A. (2016). Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982439

Ćurić, Anita. "Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982439

Ćurić, Anita. "Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982439

Ćurić, A. (2016). 'Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982439

Ćurić A. Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2019 July 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982439

A. Ćurić, "Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982439