master's thesis
Implementation information technology in advertising and sales in family based accomodation in the Republic of Croatia

Alen Tiljak (2016)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Tiljak, A. (2016). Primjena informacijskih tehnologija u oglašavanju i prodaji obiteljskog smještaja u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:666738

Tiljak, Alen. "Primjena informacijskih tehnologija u oglašavanju i prodaji obiteljskog smještaja u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:666738

Tiljak, Alen. "Primjena informacijskih tehnologija u oglašavanju i prodaji obiteljskog smještaja u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:666738

Tiljak, A. (2016). 'Primjena informacijskih tehnologija u oglašavanju i prodaji obiteljskog smještaja u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 19 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:666738

Tiljak A. Primjena informacijskih tehnologija u oglašavanju i prodaji obiteljskog smještaja u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2019 July 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:666738

A. Tiljak, "Primjena informacijskih tehnologija u oglašavanju i prodaji obiteljskog smještaja u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:666738