master's thesis
STUDENTS PERCEPTION AND FAMILIARITY ON SUSTAINABLE DEVELOPMENT AND SUSTAINABILTY MARKETING IN REPUBLIC OF CROATIA

Damir Krešo (2016)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Krešo, D. (2016). Percepcija i upoznatost studenata s održivim razvojem i marketingom održivosti u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:656532

Krešo, Damir. "Percepcija i upoznatost studenata s održivim razvojem i marketingom održivosti u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:656532

Krešo, Damir. "Percepcija i upoznatost studenata s održivim razvojem i marketingom održivosti u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:656532

Krešo, D. (2016). 'Percepcija i upoznatost studenata s održivim razvojem i marketingom održivosti u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 21 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:656532

Krešo D. Percepcija i upoznatost studenata s održivim razvojem i marketingom održivosti u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2019 March 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:656532

D. Krešo, "Percepcija i upoznatost studenata s održivim razvojem i marketingom održivosti u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:656532