master's thesis
QUALITY OF SERVICE AND BUILDING RELATIONSHIPS WITH CONSUMERS AS THE MAIN SOURCE OF ERIHANCED SERVICES

Dunja Markovinović (2016)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Markovinović, D. (2016). KVALITETA USLUGA I ODNOS SA POTROŠAĆIMA KAO GLAVNI IZVOR POBOLJŠANJA USLUGA (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:766423

Markovinović, Dunja. "KVALITETA USLUGA I ODNOS SA POTROŠAĆIMA KAO GLAVNI IZVOR POBOLJŠANJA USLUGA." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:766423

Markovinović, Dunja. "KVALITETA USLUGA I ODNOS SA POTROŠAĆIMA KAO GLAVNI IZVOR POBOLJŠANJA USLUGA." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:766423

Markovinović, D. (2016). 'KVALITETA USLUGA I ODNOS SA POTROŠAĆIMA KAO GLAVNI IZVOR POBOLJŠANJA USLUGA', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 19 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:766423

Markovinović D. KVALITETA USLUGA I ODNOS SA POTROŠAĆIMA KAO GLAVNI IZVOR POBOLJŠANJA USLUGA [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2019 July 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:766423

D. Markovinović, "KVALITETA USLUGA I ODNOS SA POTROŠAĆIMA KAO GLAVNI IZVOR POBOLJŠANJA USLUGA", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:766423