prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača
No public access
master's thesis
Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača

Valjak, Mateja
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Valjak, M. (2019). Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:248189

Valjak, Mateja. "Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:248189

Valjak, Mateja. "Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:248189

Valjak, M. (2019). 'Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 25 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:248189

Valjak M. Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2020 September 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:248189

M. Valjak, "Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:248189

Islandora Bookmark - Please login to use this feature