University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Valjak, M. (2019). Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:248189
Valjak, Mateja. "Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:248189
Valjak, Mateja. "Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:248189
Valjak, M. (2019). 'Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:248189
Valjak M. Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:248189
M. Valjak, "Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:248189