University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Cvitanović, P. L. (2019). Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije (Professional thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:612509
Cvitanović, Petra Leonora. "Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije." Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:612509
Cvitanović, Petra Leonora. "Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije." Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:612509
Cvitanović, P. L. (2019). 'Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije', Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:612509
Cvitanović PL. Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije [Professional thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2025 January 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:612509
P. L. Cvitanović, "Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije", Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:612509