prikaz prve stranice dokumenta Franšiza kao strategija izlaska na strana tržišta
No public access
undergraduate thesis
Franšiza kao strategija izlaska na strana tržišta

Kolundžić, Emil
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of International Economics

Cite this document

Kolundžić, E. (2019). Franšiza kao strategija izlaska na strana tržišta (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:876374

Kolundžić, Emil. "Franšiza kao strategija izlaska na strana tržišta." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:876374

Kolundžić, Emil. "Franšiza kao strategija izlaska na strana tržišta." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:876374

Kolundžić, E. (2019). 'Franšiza kao strategija izlaska na strana tržišta', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:876374

Kolundžić E. Franšiza kao strategija izlaska na strana tržišta [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2020 September 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:876374

E. Kolundžić, "Franšiza kao strategija izlaska na strana tržišta", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:876374

Islandora Bookmark - Please login to use this feature