doctoral thesis
Influence of key success factors for construction companies when choosing a business strategy performances on foreign markets

Lana Lovrenčić Butković (2016)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Lovrenčić Butković, L. (2016). Utjecaj ključnih činitelja uspjeha pri odabiru poslovne strategije nastupa građevinskih poduzeća na inozemnim tržištima (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:350605

Lovrenčić Butković, Lana. "Utjecaj ključnih činitelja uspjeha pri odabiru poslovne strategije nastupa građevinskih poduzeća na inozemnim tržištima." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:350605

Lovrenčić Butković, Lana. "Utjecaj ključnih činitelja uspjeha pri odabiru poslovne strategije nastupa građevinskih poduzeća na inozemnim tržištima." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:350605

Lovrenčić Butković, L. (2016). 'Utjecaj ključnih činitelja uspjeha pri odabiru poslovne strategije nastupa građevinskih poduzeća na inozemnim tržištima', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 22 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:350605

Lovrenčić Butković L. Utjecaj ključnih činitelja uspjeha pri odabiru poslovne strategije nastupa građevinskih poduzeća na inozemnim tržištima [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2019 March 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:350605

L. Lovrenčić Butković, "Utjecaj ključnih činitelja uspjeha pri odabiru poslovne strategije nastupa građevinskih poduzeća na inozemnim tržištima", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:350605