University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Organization and Management
Cite this document
Oštrić, M. (2015). UTJECAJ ORGANIZACIJSKE KULTURE NA STRATEGIJU PODUZEĆA U POSTIZANJU KONKURENTSKE PREDNOSTI (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665101
Oštrić, Martina. "UTJECAJ ORGANIZACIJSKE KULTURE NA STRATEGIJU PODUZEĆA U POSTIZANJU KONKURENTSKE PREDNOSTI." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665101
Oštrić, Martina. "UTJECAJ ORGANIZACIJSKE KULTURE NA STRATEGIJU PODUZEĆA U POSTIZANJU KONKURENTSKE PREDNOSTI." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665101
Oštrić, M. (2015). 'UTJECAJ ORGANIZACIJSKE KULTURE NA STRATEGIJU PODUZEĆA U POSTIZANJU KONKURENTSKE PREDNOSTI', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 09 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665101
Oštrić M. UTJECAJ ORGANIZACIJSKE KULTURE NA STRATEGIJU PODUZEĆA U POSTIZANJU KONKURENTSKE PREDNOSTI [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 November 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665101
M. Oštrić, "UTJECAJ ORGANIZACIJSKE KULTURE NA STRATEGIJU PODUZEĆA U POSTIZANJU KONKURENTSKE PREDNOSTI", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665101