prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje potrošačkih navika generacija Y i Z u kontekstu distribucijskih kanala u turizmu
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Istraživanje potrošačkih navika generacija Y i Z u kontekstu distribucijskih kanala u turizmu

Hećimović, Ana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Tourism

Cite this document

Hećimović, A. (2019). Istraživanje potrošačkih navika generacija Y i Z u kontekstu distribucijskih kanala u turizmu (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:949865

Hećimović, Ana. "Istraživanje potrošačkih navika generacija Y i Z u kontekstu distribucijskih kanala u turizmu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:949865

Hećimović, Ana. "Istraživanje potrošačkih navika generacija Y i Z u kontekstu distribucijskih kanala u turizmu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:949865

Hećimović, A. (2019). 'Istraživanje potrošačkih navika generacija Y i Z u kontekstu distribucijskih kanala u turizmu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 30 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:949865

Hećimović A. Istraživanje potrošačkih navika generacija Y i Z u kontekstu distribucijskih kanala u turizmu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2020 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:949865

A. Hećimović, "Istraživanje potrošačkih navika generacija Y i Z u kontekstu distribucijskih kanala u turizmu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:949865

Islandora Bookmark - Please login to use this feature