master's thesis
Upravljanje elementima marketinškog miksa u kulturi i umjetnosti iz perspektive umjetnika - poduzetnika

Bradić, Braslav
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Bradić, B. (2019). Upravljanje elementima marketinškog miksa u kulturi i umjetnosti iz perspektive umjetnika - poduzetnika (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:217467

Bradić, Braslav. "Upravljanje elementima marketinškog miksa u kulturi i umjetnosti iz perspektive umjetnika - poduzetnika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:217467

Bradić, Braslav. "Upravljanje elementima marketinškog miksa u kulturi i umjetnosti iz perspektive umjetnika - poduzetnika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:217467

Bradić, B. (2019). 'Upravljanje elementima marketinškog miksa u kulturi i umjetnosti iz perspektive umjetnika - poduzetnika', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 01 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:217467

Bradić B. Upravljanje elementima marketinškog miksa u kulturi i umjetnosti iz perspektive umjetnika - poduzetnika [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2020 October 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:217467

B. Bradić, "Upravljanje elementima marketinškog miksa u kulturi i umjetnosti iz perspektive umjetnika - poduzetnika", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:217467

Islandora Bookmark - Please login to use this feature