University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Obadić, P. (2019). Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053
Obadić, Petar. "Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053
Obadić, Petar. "Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053
Obadić, P. (2019). 'Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 09 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053
Obadić P. Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 November 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053
P. Obadić, "Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053