prikaz prve stranice dokumenta Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište

Obadić, Petar
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Obadić, P. (2019). Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053

Obadić, Petar. "Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053

Obadić, Petar. "Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053

Obadić, P. (2019). 'Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053

Obadić P. Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2021 June 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053

P. Obadić, "Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053

Islandora Bookmark - Please login to use this feature