master's thesis
Percepcija potrošača o njihovoj ulozi u međuosobnoj komunikaciji u kategoriji modnih odjevnih proizvoda

Brnabić, Veronika
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Brnabić, V. (2019). Percepcija potrošača o njihovoj ulozi u međuosobnoj komunikaciji u kategoriji modnih odjevnih proizvoda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:625442

Brnabić, Veronika. "Percepcija potrošača o njihovoj ulozi u međuosobnoj komunikaciji u kategoriji modnih odjevnih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:625442

Brnabić, Veronika. "Percepcija potrošača o njihovoj ulozi u međuosobnoj komunikaciji u kategoriji modnih odjevnih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:625442

Brnabić, V. (2019). 'Percepcija potrošača o njihovoj ulozi u međuosobnoj komunikaciji u kategoriji modnih odjevnih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 31 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:625442

Brnabić V. Percepcija potrošača o njihovoj ulozi u međuosobnoj komunikaciji u kategoriji modnih odjevnih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2020 October 31] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:625442

V. Brnabić, "Percepcija potrošača o njihovoj ulozi u međuosobnoj komunikaciji u kategoriji modnih odjevnih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:625442

Islandora Bookmark - Please login to use this feature