prikaz prve stranice dokumenta Determinante konkurentske prednosti u industriji trgovačkih lanaca specijaliziranih za prodaju kozmetičkih i higijenskih proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Determinante konkurentske prednosti u industriji trgovačkih lanaca specijaliziranih za prodaju kozmetičkih i higijenskih proizvoda

Trgovec, Danijela
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Organization and Management

Cite this document

Trgovec, D. (2019). Determinante konkurentske prednosti u industriji trgovačkih lanaca specijaliziranih za prodaju kozmetičkih i higijenskih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:615262

Trgovec, Danijela. "Determinante konkurentske prednosti u industriji trgovačkih lanaca specijaliziranih za prodaju kozmetičkih i higijenskih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:615262

Trgovec, Danijela. "Determinante konkurentske prednosti u industriji trgovačkih lanaca specijaliziranih za prodaju kozmetičkih i higijenskih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:615262

Trgovec, D. (2019). 'Determinante konkurentske prednosti u industriji trgovačkih lanaca specijaliziranih za prodaju kozmetičkih i higijenskih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:615262

Trgovec D. Determinante konkurentske prednosti u industriji trgovačkih lanaca specijaliziranih za prodaju kozmetičkih i higijenskih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:615262

D. Trgovec, "Determinante konkurentske prednosti u industriji trgovačkih lanaca specijaliziranih za prodaju kozmetičkih i higijenskih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:615262

Please login to the repository to save this object to your list.