master's thesis
Utjecaj kategorizacije proizvoda na kupce dječje hrane

Žepina, Sonja
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Trade and International Business

Cite this document

Žepina, S. (2019). Utjecaj kategorizacije proizvoda na kupce dječje hrane (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:398438

Žepina, Sonja. "Utjecaj kategorizacije proizvoda na kupce dječje hrane." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:398438

Žepina, Sonja. "Utjecaj kategorizacije proizvoda na kupce dječje hrane." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:398438

Žepina, S. (2019). 'Utjecaj kategorizacije proizvoda na kupce dječje hrane', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:398438

Žepina S. Utjecaj kategorizacije proizvoda na kupce dječje hrane [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2020 September 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:398438

S. Žepina, "Utjecaj kategorizacije proizvoda na kupce dječje hrane", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:398438

Islandora Bookmark - Please login to use this feature