University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Organization and Management
Cite this document
Perkov, P. (2019). SPECIFIČNOST PRIMJENE PROJEKTNOG MENADŽMENTA U KOMUNIKACIJSKIM AGENCIJAMA DIGITALNOG DOBA (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:678198
Perkov, Petra. "SPECIFIČNOST PRIMJENE PROJEKTNOG MENADŽMENTA U KOMUNIKACIJSKIM AGENCIJAMA DIGITALNOG DOBA." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:678198
Perkov, Petra. "SPECIFIČNOST PRIMJENE PROJEKTNOG MENADŽMENTA U KOMUNIKACIJSKIM AGENCIJAMA DIGITALNOG DOBA." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:678198
Perkov, P. (2019). 'SPECIFIČNOST PRIMJENE PROJEKTNOG MENADŽMENTA U KOMUNIKACIJSKIM AGENCIJAMA DIGITALNOG DOBA', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 09 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:678198
Perkov P. SPECIFIČNOST PRIMJENE PROJEKTNOG MENADŽMENTA U KOMUNIKACIJSKIM AGENCIJAMA DIGITALNOG DOBA [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 December 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:678198
P. Perkov, "SPECIFIČNOST PRIMJENE PROJEKTNOG MENADŽMENTA U KOMUNIKACIJSKIM AGENCIJAMA DIGITALNOG DOBA", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:678198