prikaz prve stranice dokumenta Analiza percipiranog utjecaja komunikacije putem utjecajnih osoba na namjeru kupovine kozmetičkih proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza percipiranog utjecaja komunikacije putem utjecajnih osoba na namjeru kupovine kozmetičkih proizvoda

Puhalo, Mihaela
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Puhalo, M. (2019). Analiza percipiranog utjecaja komunikacije putem utjecajnih osoba na namjeru kupovine kozmetičkih proizvoda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:584795

Puhalo, Mihaela. "Analiza percipiranog utjecaja komunikacije putem utjecajnih osoba na namjeru kupovine kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:584795

Puhalo, Mihaela. "Analiza percipiranog utjecaja komunikacije putem utjecajnih osoba na namjeru kupovine kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:584795

Puhalo, M. (2019). 'Analiza percipiranog utjecaja komunikacije putem utjecajnih osoba na namjeru kupovine kozmetičkih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 25 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:584795

Puhalo M. Analiza percipiranog utjecaja komunikacije putem utjecajnih osoba na namjeru kupovine kozmetičkih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2020 September 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:584795

M. Puhalo, "Analiza percipiranog utjecaja komunikacije putem utjecajnih osoba na namjeru kupovine kozmetičkih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:584795

Islandora Bookmark - Please login to use this feature