University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Trade and International Business
Cite this document
Gaćina, M. (2019). Upravljanje maloprodajnim kanalima u segmentu privatnih korisnika u telekomunikacijskoj industriji (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:869128
Gaćina, Marin. "Upravljanje maloprodajnim kanalima u segmentu privatnih korisnika u telekomunikacijskoj industriji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:869128
Gaćina, Marin. "Upravljanje maloprodajnim kanalima u segmentu privatnih korisnika u telekomunikacijskoj industriji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:869128
Gaćina, M. (2019). 'Upravljanje maloprodajnim kanalima u segmentu privatnih korisnika u telekomunikacijskoj industriji', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 01 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:869128
Gaćina M. Upravljanje maloprodajnim kanalima u segmentu privatnih korisnika u telekomunikacijskoj industriji [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2025 January 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:869128
M. Gaćina, "Upravljanje maloprodajnim kanalima u segmentu privatnih korisnika u telekomunikacijskoj industriji", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:869128