University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Matković, I. (2019). Analiza marketinškog miksa Imotske krajine kao turističke destinacije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:197402
Matković, Ivana. "Analiza marketinškog miksa Imotske krajine kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:197402
Matković, Ivana. "Analiza marketinškog miksa Imotske krajine kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:197402
Matković, I. (2019). 'Analiza marketinškog miksa Imotske krajine kao turističke destinacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 09 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:197402
Matković I. Analiza marketinškog miksa Imotske krajine kao turističke destinacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 November 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:197402
I. Matković, "Analiza marketinškog miksa Imotske krajine kao turističke destinacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:197402