University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Čuljak, A. (2019). Utjecaj poznatih osoba na odluke o kupnji sportske odjeće i obuće (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:788813
Čuljak, Ante. "Utjecaj poznatih osoba na odluke o kupnji sportske odjeće i obuće." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:788813
Čuljak, Ante. "Utjecaj poznatih osoba na odluke o kupnji sportske odjeće i obuće." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:788813
Čuljak, A. (2019). 'Utjecaj poznatih osoba na odluke o kupnji sportske odjeće i obuće', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 02 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:788813
Čuljak A. Utjecaj poznatih osoba na odluke o kupnji sportske odjeće i obuće [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 November 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:788813
A. Čuljak, "Utjecaj poznatih osoba na odluke o kupnji sportske odjeće i obuće", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:788813