master's thesis
Research on influence of customer experience on telecommunication market in Croatia

Paula Ostojić (2019)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document

Ostojić, P. (2019). Istraživanje utjecaja korisničkog iskustva na telekomunikacijskom tržištu u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:534307

Ostojić, Paula. "Istraživanje utjecaja korisničkog iskustva na telekomunikacijskom tržištu u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:534307

Ostojić, Paula. "Istraživanje utjecaja korisničkog iskustva na telekomunikacijskom tržištu u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:534307

Ostojić, P. (2019). 'Istraživanje utjecaja korisničkog iskustva na telekomunikacijskom tržištu u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 23 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:534307

Ostojić P. Istraživanje utjecaja korisničkog iskustva na telekomunikacijskom tržištu u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2019 October 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:534307

P. Ostojić, "Istraživanje utjecaja korisničkog iskustva na telekomunikacijskom tržištu u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:534307