University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Trade and International Business
Cite this document
Ćurković, M. (2020). Čimbenici koji utječu na donošenje odluke pri kupnji rabljenih vozila (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:431429
Ćurković, Marin. "Čimbenici koji utječu na donošenje odluke pri kupnji rabljenih vozila." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:431429
Ćurković, Marin. "Čimbenici koji utječu na donošenje odluke pri kupnji rabljenih vozila." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:431429
Ćurković, M. (2020). 'Čimbenici koji utječu na donošenje odluke pri kupnji rabljenih vozila', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 23 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:431429
Ćurković M. Čimbenici koji utječu na donošenje odluke pri kupnji rabljenih vozila [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2025 April 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:431429
M. Ćurković, "Čimbenici koji utječu na donošenje odluke pri kupnji rabljenih vozila", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:431429