University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Buljan, M. (2020). Uloga stava o turističkoj destinaciji u pojedinim fazama procesa donošenja odluke o sudjelovanju na poslovnom događaju (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:134935
Buljan, Marijan. "Uloga stava o turističkoj destinaciji u pojedinim fazama procesa donošenja odluke o sudjelovanju na poslovnom događaju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:134935
Buljan, Marijan. "Uloga stava o turističkoj destinaciji u pojedinim fazama procesa donošenja odluke o sudjelovanju na poslovnom događaju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:134935
Buljan, M. (2020). 'Uloga stava o turističkoj destinaciji u pojedinim fazama procesa donošenja odluke o sudjelovanju na poslovnom događaju', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:134935
Buljan M. Uloga stava o turističkoj destinaciji u pojedinim fazama procesa donošenja odluke o sudjelovanju na poslovnom događaju [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:134935
M. Buljan, "Uloga stava o turističkoj destinaciji u pojedinim fazama procesa donošenja odluke o sudjelovanju na poslovnom događaju", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:134935