professional thesis
PERCEPCIJA POTROŠAČA PRIPADNIKA GENERACIJE Z O ULOZI LIDERA MIŠLJENJA U NJIHOVIM KUPOVNIM ODLUKAMA

Tandara, Hedviga
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Tandara, H. (2020). PERCEPCIJA POTROŠAČA PRIPADNIKA GENERACIJE Z O ULOZI LIDERA MIŠLJENJA U NJIHOVIM KUPOVNIM ODLUKAMA (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:582907

Tandara, Hedviga. "PERCEPCIJA POTROŠAČA PRIPADNIKA GENERACIJE Z O ULOZI LIDERA MIŠLJENJA U NJIHOVIM KUPOVNIM ODLUKAMA." Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:582907

Tandara, Hedviga. "PERCEPCIJA POTROŠAČA PRIPADNIKA GENERACIJE Z O ULOZI LIDERA MIŠLJENJA U NJIHOVIM KUPOVNIM ODLUKAMA." Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:582907

Tandara, H. (2020). 'PERCEPCIJA POTROŠAČA PRIPADNIKA GENERACIJE Z O ULOZI LIDERA MIŠLJENJA U NJIHOVIM KUPOVNIM ODLUKAMA', Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:582907

Tandara H. PERCEPCIJA POTROŠAČA PRIPADNIKA GENERACIJE Z O ULOZI LIDERA MIŠLJENJA U NJIHOVIM KUPOVNIM ODLUKAMA [Professional thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2020 September 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:582907

H. Tandara, "PERCEPCIJA POTROŠAČA PRIPADNIKA GENERACIJE Z O ULOZI LIDERA MIŠLJENJA U NJIHOVIM KUPOVNIM ODLUKAMA", Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:582907

Islandora Bookmark - Please login to use this feature