master's thesis
Uloga elektroničke komunikacije od usta do usta u odabiru turističkog smještaja kod pripadnika generacije Y

Pekez, Krunoslav
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Pekez, K. (2020). Uloga elektroničke komunikacije od usta do usta u odabiru turističkog smještaja kod pripadnika generacije Y (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:750319

Pekez, Krunoslav. "Uloga elektroničke komunikacije od usta do usta u odabiru turističkog smještaja kod pripadnika generacije Y." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:750319

Pekez, Krunoslav. "Uloga elektroničke komunikacije od usta do usta u odabiru turističkog smještaja kod pripadnika generacije Y." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:750319

Pekez, K. (2020). 'Uloga elektroničke komunikacije od usta do usta u odabiru turističkog smještaja kod pripadnika generacije Y', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:750319

Pekez K. Uloga elektroničke komunikacije od usta do usta u odabiru turističkog smještaja kod pripadnika generacije Y [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2020 September 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:750319

K. Pekez, "Uloga elektroničke komunikacije od usta do usta u odabiru turističkog smještaja kod pripadnika generacije Y", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:750319

Islandora Bookmark - Please login to use this feature