University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Dvornik, S. (2016). Postizanje operativne izvrsnosti u procesiranju kartičnog poslovanja korištenjem ITIL metodologije (Professional thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:223937
Dvornik, Staš. "Postizanje operativne izvrsnosti u procesiranju kartičnog poslovanja korištenjem ITIL metodologije." Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:223937
Dvornik, Staš. "Postizanje operativne izvrsnosti u procesiranju kartičnog poslovanja korištenjem ITIL metodologije." Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:223937
Dvornik, S. (2016). 'Postizanje operativne izvrsnosti u procesiranju kartičnog poslovanja korištenjem ITIL metodologije', Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 03 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:223937
Dvornik S. Postizanje operativne izvrsnosti u procesiranju kartičnog poslovanja korištenjem ITIL metodologije [Professional thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 November 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:223937
S. Dvornik, "Postizanje operativne izvrsnosti u procesiranju kartičnog poslovanja korištenjem ITIL metodologije", Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:223937