master's thesis
ULOGA POTROŠAČEVE POTREBE ZA JEDINSTVENOŠĆU I NOSTALGIJE KAO OBILJEŽJA MARKE U RAZVOJU POVEZANOSTI POTROŠAČA S MARKOM U MODNOJ INDUSTRIJI

Radoš, Marina
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Radoš, M. (2020). ULOGA POTROŠAČEVE POTREBE ZA JEDINSTVENOŠĆU I NOSTALGIJE KAO OBILJEŽJA MARKE U RAZVOJU POVEZANOSTI POTROŠAČA S MARKOM U MODNOJ INDUSTRIJI (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:381530

Radoš, Marina. "ULOGA POTROŠAČEVE POTREBE ZA JEDINSTVENOŠĆU I NOSTALGIJE KAO OBILJEŽJA MARKE U RAZVOJU POVEZANOSTI POTROŠAČA S MARKOM U MODNOJ INDUSTRIJI." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:381530

Radoš, Marina. "ULOGA POTROŠAČEVE POTREBE ZA JEDINSTVENOŠĆU I NOSTALGIJE KAO OBILJEŽJA MARKE U RAZVOJU POVEZANOSTI POTROŠAČA S MARKOM U MODNOJ INDUSTRIJI." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:381530

Radoš, M. (2020). 'ULOGA POTROŠAČEVE POTREBE ZA JEDINSTVENOŠĆU I NOSTALGIJE KAO OBILJEŽJA MARKE U RAZVOJU POVEZANOSTI POTROŠAČA S MARKOM U MODNOJ INDUSTRIJI', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:381530

Radoš M. ULOGA POTROŠAČEVE POTREBE ZA JEDINSTVENOŠĆU I NOSTALGIJE KAO OBILJEŽJA MARKE U RAZVOJU POVEZANOSTI POTROŠAČA S MARKOM U MODNOJ INDUSTRIJI [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2020 September 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:381530

M. Radoš, "ULOGA POTROŠAČEVE POTREBE ZA JEDINSTVENOŠĆU I NOSTALGIJE KAO OBILJEŽJA MARKE U RAZVOJU POVEZANOSTI POTROŠAČA S MARKOM U MODNOJ INDUSTRIJI", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:381530

Islandora Bookmark - Please login to use this feature