master's thesis
Utjecaj društvenih mreža na uspješnost poslovanja poduzeća

Oreč, Renata
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Oreč, R. (2020). Utjecaj društvenih mreža na uspješnost poslovanja poduzeća (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645673

Oreč, Renata. "Utjecaj društvenih mreža na uspješnost poslovanja poduzeća." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645673

Oreč, Renata. "Utjecaj društvenih mreža na uspješnost poslovanja poduzeća." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645673

Oreč, R. (2020). 'Utjecaj društvenih mreža na uspješnost poslovanja poduzeća', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 02 December 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645673

Oreč R. Utjecaj društvenih mreža na uspješnost poslovanja poduzeća [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2021 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645673

R. Oreč, "Utjecaj društvenih mreža na uspješnost poslovanja poduzeća", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645673

Please login to the repository to save this object to your list.