University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Oreč, R. (2020). Utjecaj društvenih mreža na uspješnost poslovanja poduzeća (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645673
Oreč, Renata. "Utjecaj društvenih mreža na uspješnost poslovanja poduzeća." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645673
Oreč, Renata. "Utjecaj društvenih mreža na uspješnost poslovanja poduzeća." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645673
Oreč, R. (2020). 'Utjecaj društvenih mreža na uspješnost poslovanja poduzeća', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645673
Oreč R. Utjecaj društvenih mreža na uspješnost poslovanja poduzeća [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645673
R. Oreč, "Utjecaj društvenih mreža na uspješnost poslovanja poduzeća", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645673