prikaz prve stranice dokumenta Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama
Embargo period 2022-09-25
master's thesis
Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama

Savić, Nikolina
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Savić, N. (2020). Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:880803

Savić, Nikolina. "Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:880803

Savić, Nikolina. "Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:880803

Savić, N. (2020). 'Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 03 April 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:880803

Savić N. Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2021 April 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:880803

N. Savić, "Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:880803

Islandora Bookmark - Please login to use this feature