master's thesis
Mogućnosti i značenje inbound marketinga u stjecanju i zadržavanju kupaca

Tešanović, Iva
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Tešanović, I. (2020). Mogućnosti i značenje inbound marketinga u stjecanju i zadržavanju kupaca (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312185

Tešanović, Iva. "Mogućnosti i značenje inbound marketinga u stjecanju i zadržavanju kupaca." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312185

Tešanović, Iva. "Mogućnosti i značenje inbound marketinga u stjecanju i zadržavanju kupaca." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312185

Tešanović, I. (2020). 'Mogućnosti i značenje inbound marketinga u stjecanju i zadržavanju kupaca', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312185

Tešanović I. Mogućnosti i značenje inbound marketinga u stjecanju i zadržavanju kupaca [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2020 October 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312185

I. Tešanović, "Mogućnosti i značenje inbound marketinga u stjecanju i zadržavanju kupaca", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312185

Islandora Bookmark - Please login to use this feature