University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Vlašić, L. (2020). Uloga ''Ultra Music Festivala'' u formiranju imidža Splita kao destinacije manifestacijskog turizma (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:642053
Vlašić, Lucija. "Uloga ''Ultra Music Festivala'' u formiranju imidža Splita kao destinacije manifestacijskog turizma." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:642053
Vlašić, Lucija. "Uloga ''Ultra Music Festivala'' u formiranju imidža Splita kao destinacije manifestacijskog turizma." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:642053
Vlašić, L. (2020). 'Uloga ''Ultra Music Festivala'' u formiranju imidža Splita kao destinacije manifestacijskog turizma', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 23 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:642053
Vlašić L. Uloga ''Ultra Music Festivala'' u formiranju imidža Splita kao destinacije manifestacijskog turizma [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2025 January 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:642053
L. Vlašić, "Uloga ''Ultra Music Festivala'' u formiranju imidža Splita kao destinacije manifestacijskog turizma", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:642053