University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Organization and Management
Cite this document
Balenović, K. (2020). Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:580825
Balenović, Karlo. "Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:580825
Balenović, Karlo. "Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:580825
Balenović, K. (2020). 'Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 26 February 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:580825
Balenović K. Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2021 February 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:580825
K. Balenović, "Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:580825