prikaz prve stranice dokumenta Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija

Balenović, Karlo
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Organization and Management

Cite this document

Balenović, K. (2020). Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:580825

Balenović, Karlo. "Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:580825

Balenović, Karlo. "Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:580825

Balenović, K. (2020). 'Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 26 February 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:580825

Balenović K. Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2021 February 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:580825

K. Balenović, "Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:580825

Islandora Bookmark - Please login to use this feature