master's thesis
Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje energetski učinkovitih proizvoda među potrošačima generacije Y

Bosnić, Ante
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Bosnić, A. (2020). Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje energetski učinkovitih proizvoda među potrošačima generacije Y (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009902

Bosnić, Ante. "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje energetski učinkovitih proizvoda među potrošačima generacije Y." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009902

Bosnić, Ante. "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje energetski učinkovitih proizvoda među potrošačima generacije Y." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009902

Bosnić, A. (2020). 'Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje energetski učinkovitih proizvoda među potrošačima generacije Y', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 23 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009902

Bosnić A. Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje energetski učinkovitih proizvoda među potrošačima generacije Y [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2020 October 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009902

A. Bosnić, "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje energetski učinkovitih proizvoda među potrošačima generacije Y", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009902

Islandora Bookmark - Please login to use this feature